FAQ

Objednávkový e-mail dorazí vždy do 1 minuty od objednání, pokud se tak nestalo, zkontrolujte prosím složku spam. Pokud se e-mail nenachází ani v této složce, neváhejte nás ihned kontaktovat na e-mailu info@clother.cz. V případě kontaktování e-mailem do předmětu prosím uveďte: Žádost o znovuzaslání objednávkového e-mailu. Do zprávy uveďte prosím Vaše jméno, příjmení.
Objednávky pravidelně expedujeme následující den od přijetí platby. Dále je to v rukou dopravce, který z pravidla zásilku doručuje následující den. Pokud by u Vás balíček již měl být, zkontrolujte tedy prosím prvotně svou poštu. Stále nic? Kontaktujte naší podporu na základě kontaktních údajů zde.
Ano! Slovensko je samozřejmostí a je Vám nabídnuto již při objednávce. Zároveň máte na výběr i způsob platby, kterými jsou platba kartou, bankovní převod i dobírka. Všechny varianty lze platit v Eurech!
Textil Vám rádi vyměníme, stačí jej zaslat s reklamačním formulářem zde zaslat na adresu:
Clother.cz - Easypoint
Valtířov 195
400 02, Velké Březno